FAQ

Jaké jsou možnosti dopravy zboží a kolik stojí?

Dostali jste někdy balíček od České pošty do ruky? Rozhodli jsme se nespoléhat na tento všeobecně známý mýtus, a proto jsme spojili naše síly s PPL s.r.o., abychom Vám zajistili prvotřídní servis — Vaše zboží bude doručeno ve stanovený čas na určené místo, aniž byste museli vystávat dlouhé fronty na poště. Po dokončení objednávky se Vám ozve kurýr, se kterým se domluvíte na podrobnostech dodání. Zboží Vám bude doručeno vždy zcela zdarma nehledě na cenu objednávky.

Jaké mám možnosti, když nestihnu kurýra?

Pokud budete z jakéhokoli důvodu v termín původního doručení zaneprázdněni, lze si s kurýrem domluvit náhradní termín, kdy a kde k doručení zboží dojde. Společnost PPL s.r.o. nabízí nejen doručení balíčku na Vaši adresu, ale i alternativy v podobě osobního odběru na příslušném depu či doručení na PPL ParcelShop.

Jak u Vás mohu zboží zaplatit?

Našim zákazníkům nabízíme pohodlnou možnost platby kartou, jež je zprostředkována platební branou od GoPay, která umožňuje platbu nejen Visa a MasterCard, ale i našim oblíbeným Bitcoinem. Platební brána je přístupná i na mobilních telefonech a tabletech. 


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.